torsdag 16. oktober 2008

Da har jeg også fått meg blogg..

og gleder mge til å få lagt inn blder av mine nye prosjekter..
Jeg har hatt et lite langt opphold fra hele papirhobbyen, men er nå kommet litt igang igjen.
Holder på å lage en fyrstikkeske julekanlender til min samboer som nå mangler siste finish og pynt.

Lager også et dorull kort som også mangler siste finish, åh det er så gøy å begynne igjen!

I kveld skal samboeren min jobbe så da er det full scrappe tid for meg når snuppa er lagt.
ha en fin kveld, klem.

1 kommentar:

Camilla sa...

hei snuppa!
kosli med egen blogg da=)
jeg liker jo disse tinga du driver med nå, men føler bare ikke tiden har strekt helt til.. eller er vel det at jeg ikke har tatt meg tid hehe=)
men nå kan i alle fall min nugjerrihet inn her å kikke + at jeg kan få noen tips=)
lykke til med dine prosjekter!
klem=)